10/01/2019

Fiat Ducato Elektrikli 2020 de Türkiye'de

Fiat Ducato Elektrikli , ticari vasıta kullanıcılarının bütün greksinimlerini karşılayacak kuvvetli donanım ve teknolojik özelliklerle yenilendi.

Euro 6D emisyonuna sahip görülmemiş 2,3 litre hacimli Multijet 2 motoruyla tanıtılan fiat Ducato ayrı olarak 4 değişik motor opsiyonu ve performansın yanında standart olarakta sunulacak ve bununla birlikte eko paketi ile de yakıt tasarrufuna odaklanacak.İlk sefer 9 ileri otomatik şanzıman opsiyonu ile seçenek edilebilecek.

Fiat Ducato ’nun Türkiye de satışlarına 2019 seneyin sonlarında başlanacak. Fiat professional dünyasının tamamiyle elektrikle ilk seri imalat aracı olan Ducato electric ise 2020 seneyin ikinci yarısından ardından Türkiye de satışa sunulabilecek.

Fiat ducato avrupa ve başka ülkeler arasında segmentin de satış öncüsü. Yenilenen ticaride kuvvetli donanım, bereketli, kuvvetli motor seçenekleri ve teknolojik özellikleri sahip olunan olacak.Fiat professional ailesinin ilk elektrikli azası de ducato oldu. Fiat ducato’ nun 2020 senesi modeli euro 6d emisyonuna sahip ilk etrafçı motor seçenekleriyle epey öne çıkmakta.Ayrıca güncellenen ducato’ da akıllı alternatör.

Elektrik denetimli yakıt pompası ve eko modu gibi çoğu kaliteyi sahip olunan ayrı olarak eko paketi ile yakıt verimliliğine ehemmiyetli derecede iyileştirilme yapıldı.
Sınıfının en verimlisi diyebiliriz.

Verimlilik Şampiyonu

Sınıfının en etkili aracı Ducato’nun yeni motorunu 2,3 litre hacimli ve 120 HP efor yapan Multijet 2 oluştururken, bu motor 320 Nm maksimum tork üreterek, konumunu aldığı 2,0 litre hacimli motora mukayese et efor ve tork kıymetini yüzde 10 arttırıyor. Bununla birlikte Ducato’da yeniden 2,3 litre hacimli 140 HP efor ve 350 Nm tork yapan sürüm da seçenek edilebiliyor. 140 HP’lik motor opsiyonu, manuel şanzımanın yanında 9 ileri otomatik şanzıman opsiyonuyla de satışa sunuluyor. Aynı motorun efor sürümü ise 9 ileri otomatik şanzımanla geliyor ve 160 HP efor ile 400 Nm tork üretiyor.

Motorun bu efor versiyonunda performans artışını ve motor dayanıklılığını desteklemek emeliyle devasa yataklar, kalifiye pistonlar ve kalifiye tek turbo besleme döneme giriyor.Ürün gamının tepe noktasını ise 2,3 Multijet motorun 180 HP efor ve 400 Nm tork yapan sürümü meydana getiriyor.
Bu motor manuel şanzımanla toplu edilirken, aynısı motor yeni 9 vitesli otomatik şanzımanla 450 Nm tork üretiyor ve konumunu aldığı motorla kıyaslandığında yüzde 12 artışla sınıfının en yüksek tork değerine imza atıyor. Bu efor sürümü bilhassa otomatik şanzımanla toplu edildiğinde yüksek performans ve sürüş konforu seçenek edenlere hitap ediyor.

9 ileri otomatik şanzıman Ducato için kalifiye teması geliştirildi

Ducato’nun yeni 9 ileri vitesli otomatik şanzımanı sınıfının en hafif şanzımanı teması öne çıkıyor.Yeni Ducato için kalifiye teması tasarlanan otomatik şanzıman vasıtası ile kullanıcılar, aracın performans ve tüketim düzeyini kullanım şartlarına göre uyarlanabilir.
Sürücüler böylelikle ‘Normal’, ‘Eko’ ve ‘Performans’ olmak suretiyle üç değişik sürüş modundan birini seçebiliyor.